2009-05-31

6 Uttaradit


Kimden gezi

Bugün bisiklet üstündeydim 110km lik çok keyifli yollardan utarait e ulaştım. Burası çok keyifli bir kent değil. Ufak bir yer ama insanları çok sıcak ve ilgililer. Burada önemli bir tarihi eser olmadığından çok ünlenememiş bir yer. 140 baht’lık bir oda bulduktan sonra bisikleti bırakıp biralamaya bir yerlere gidiyorum. Bir İngilizce öğretmeni ve mekanın sahibi Ga ile muhabbet ediyoruz özelliklede tai dili hakkında. Burada kadınlar ile erkekler farklı dil kullanıyorlar. Mesela kadınlar merhaba demek için swadikaaa derken erkekler swadikrap diyorlar. Buna benzer ne kadar kelime var bilmiyorum fakat kadınlar ile erkeklerin konuşmasındaki farkı anlamak mümkün. Bunların öğrendikten sonra sıra birazda kelime öğrenmeye geliyor. Fakat çok zor bir dil. kelimeleri söylemek imkansız gibi.

Yolda giderken o kadar çok kelebek vardı ki. Bir kaçtanesi km saatimin üzerine konarak yolda bana arkadaşlık ettiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder